عکسی دیده نشده از ناصر حجازی

عکسی دیده نشده از ناصر حجازی

مفحل دوستان


روزی 500 پیامک به تلفن همراه ناصر حجازی می‌رسد!

این اتفاق شاید در تاریخ ورزش کشورمان بی سابقه باشد که طرفداران یک چهره فوتبالی نزدیک به یکسال پس از مرگ وی برایش پیام بفرستند!

"بهناز شفیعی" همسر مرحوم ناصر حجازی که اولین نوروز بدون ناصر خان را در پیش دارد به خبرنگار ورزشی جهان گفت: خیلی سخت است اما با این واقعیت باید کنار آمد. می خواستم در لحظه تحویل سال بر مزار همسرم سفره هفت سین بچینم و همه خانواده در بهشت زهرا (س) باشیم، زیرا ناصر نوروز و سفره هفت سین را خیلی دوست داشت، اما بخاطر نوه مان که ممکن است این حضور در روحیه او تاثیر منفی بگذارد در خانه می مانیم.

همسر ناصر حجازی در ادامه به موضوع جالب و البته عجیبی اشاره می کند: «کار من و آتیلا این است که هر شب پیامهای رسیده به موبایل ناصر را بخوانیم و اشک بریزیم؛ باورش سخت است اما شاید روزی 400، 500 پیام از طرف مردم به تلفن همراه همسرم که آن را روشن گذاشته ایم برسد.»

وی ادامه داد: «جالب است بدانید که در روز تولد ناصر بالای 2500 پیامک از طرف مردم و طرفدارانش به این تلفن رسید و حتی موجب تعجب خود ما شده بود. قرار است برنامه ای ترتیب دهیم و با آتیلا روزی 14،15 پیام را روی سایت اختصاصی ناصر قرار دهیم تا مردم آنها را بخوانند.»

شفیعی در انتها گفت:«نمی دانم از این مردم خوب چگونه تشکر کنم اما همیشه ناصر می گفت که وقتی من رفتم می بینید که این مردم خوب فراموشم نمی کنند؛ هرچند برخی از چهره های ورزشی خیلی زود ناصر را از یاد بردند و سراغی از ما نگرفتند، گرچه ما هیچ توقعی از هیچ‌کسی نداریم.»


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: عکس ، ،

برچسب‌ها:
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:23 ] [ mohamad ]
[ ]